Westfield Arkadia w Śródmieściu zaprasza na trzecią odsłonę Westfield Good Festival, która odbędzie się w dniach 8–10 maja. Tegorocznym motywem przewodnim będzie moda z drugiego obiegu.
W programie trzydniowego wydarzenia nie zabraknie inspirujących aktywności, w tym m.in. darmowych usług personalizacji ubrań, warsztatów z naprawy odzieży prowadzonych przez INTU Circularity, targu Second Hand współorganizowanego z marką Dreslow oraz spotkań z influencerami z grupy Dre$$code. Całość uzupełni charytatywna sprzedaż ich unikalnego merchu.
Westfield Good Festival to inicjatywa promująca odpowiedzialny styl życia i świadome wybory konsumenckie.
- W Westfield Arkadia zależy nam nie tylko na oferowaniu różnorodnych możliwości zakupowych i atrakcji dla odwiedzających, ale także na inspirowaniu do pozytywnych zmian – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor generalny centrum. – Poprzez ten festiwal chcemy promować dobre nawyki oraz wspierać partnerów i organizacje działające zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Second Hand Market z Dreslow – berliński klimat vintage w Warszawie.
W dniach 9 i 10 maja przestrzeń Westfield Arkadia zamieni się w miejsce idealne dla fanów unikatowej odzieży z drugiej ręki. Na odwiedzających czeka klimatyczny Second Hand Market, stylizowany na berlińskie targi vintage, z asortymentem wyselekcjonowanym przez markę Dreslow – nowoczesny butik cyrkularny, który od kwietnia działa w Westfield Arkadia.
Drugie życie ubrań z INTU Circularity.
8 maja zaplanowano wyjątkowe warsztaty naprawcze, które poprowadzi zespół INTU Circularity – marki słynącej z tworzenia ubrań z materiałów z odzysku i niesprzedanych kolekcji.
Uczestnicy dowiedzą się, jak samodzielnie naprawiać odzież, m.in. poprzez haft artystyczny, oraz będą mogli za darmo naprawić do dwóch ubrań. Dodatkowo przez cały weekend skorzystać będzie można z usługi customizacji odzieży, nadając jej nowy, indywidualny charakter.
- Dzięki obecności na festiwalu możemy pokazać, że zrównoważona moda to nie trend, ale realna alternatywa – podkreśla zespół INTU Circularity.
Ubraniomat i moda z misją.
W czasie festiwalu dostępny będzie także innowacyjny Ubraniomat stworzony we współpracy z fundacją Ubrania do Oddania. Klienci będą mogli oddać niepotrzebne ubrania, a każdy kilogram zamieni się w złotówkę na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Urządzenie znajduje się na poziomie 0, obok sklepu Duka.
Spotkanie z influencerami i charytatywna wyprzedaż.
10 maja w strefie dedykowanej grupie Dresscode odbędzie się wyjątkowe spotkanie z twórcami: Mileną Takuską, Mikołajem Bagińskim, Karoliną Mrozicką, Erykiem Moczką, Maciejem Sekulskim i Inez Lis.
Fani będą mogli kupić unikatowe ubrania z serii Sample Sale, które nie trafiły do regularnej sprzedaży. Całość dochodu zostanie przeznaczona na cele charytatywne.
Zielone inicjatywy i naturalne kosmetyki.
W dniach 8–10 maja na stoisku Florabo będzie można nabyć „zielonych weteranów” – rośliny uratowane przed wyrzuceniem i przywrócone do życia.
8 maja marka LUSH zaprosi odwiedzających do udziału w warsztatach tworzenia świeżych maseczek oraz poznania programu „Bring it Back”, zachęcającego do zwrotu opakowań w duchu zero waste.
Dla najmłodszych i spragnionych – edukacja i matcha.
9 maja dzieci będą mogły odwiedzić strefę WWF, w której przez zabawę poznają zagrożone gatunki oraz działania na rzecz ochrony przyrody.
Na wszystkich odwiedzających czekać będą napoje od MatchMatcha – orzeźwiająca herbata matcha w wiosennej odsłonie.
Szczegółowy harmonogram wydarzeń dostępny jest na stronie Westfield Arkadia.