Zgoda na pliki cookie

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić wygodę przeglądania i dostarczać informacje. Przed dalszym korzystaniem z naszej witryny zgadzasz się i akceptujesz naszą Politykę plików cookie i prywatność

STARTWydarzeniaAktualnościDodaj firmęKonkursy
Piaseczno

Wizytówka firmy: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE nr 10 w Piasecznie

Kontakt: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE nr 10 w Piasecznie
ul. Nadarzyńska 54 05-500 Piaseczno
targeo
tel.22 874 09 02
Opis firmy i działalności:

Każde dziecko zasługuje na indywidualne traktowanie w zakresie opieki, wychowania oraz edukacji.

Przedszkole zapewnia warunki do wszechstronnego rozwoju dzieci. Rozbudza zaciekawienie otaczającym je światem. Rozwija zdolności i zainteresowania dzieci. Inspiruje do różnego rodzaju działań twórczych traktując dzieci podmiotowo dając każdemu z nich to, czego oczekuje, według jego możliwości i potrzeb.

Największym dobrem dla nas, jest dobro dziecka i przygotowanie go do odnoszenia sukcesów i radzenia sobie z trudnościami. Chcemy wychować dziecko z bogatą wyobraźnią twórczą, zdolne do spontanicznej ekspresji własnych uczuć i myśli, otwarte na pomysły i inspiracje płynące od innych osób oraz gotowe szukać nowych,
lepszych i oryginalnych rozwiązań.

Produkty, usługi, marki:

Rozkład dnia w przedszkolu nr 10:

  • 6.30 – 8.00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wg zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci.
  • 8.00 – 8.50 Praca z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi, praca indywidualna i grupowa.
  • 8.50 – 9.00 Ćwiczenia poranne, czynności samoobsługowe i higieniczne
  • 9.00 – 9.30 Śniadanie. Kształtowanie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. Kulturalne zachowanie się przy stole. Pełnienie dyżurów.
  • 9.30 – 9.40 Czynności samoobsługowe i higieniczne.
  • 9.40 – 10.40 Zajęcia edukacyjne zgodne z podstawą programową. Zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego rodzaju realizowane wg programu wychowawczo-pedagogicznego.
  • 10.40 – 11.50 Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy w języku obcym nowożytnym przygotowującym dzieci do posługiwania się tym językiem. Zabawy na świeżym powietrzu, zorganizowane zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze.
  • 11.50 – 12.00 Przygotowanie do obiadu, czynności samoobsługowe i higieniczne.
  • 12.00 – 12.30 Obiad. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. Pełnienie dyżurów.
  • 12.30 – 13.20 Relaksacja, odpoczynek. Słuchanie utworów literatury dziecięcej, muzyki relaksacyjnej, bajek muzycznych.
  • 13.20 – 14.15 Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań, w teatr. Zajęcia dodatkowe. Religia.
  • 14.15 – 14.30 Czynności porządkowe i higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
  • 14.30 – 15.00 Podwieczorek. Pełnienie dyżurów.
  • 15.00 – 17.30 Zabawy wg zainteresowań dzieci. Praca wyrównawcza z dziećmi mającymi trudności oraz zdolnymi. Obserwacja działań dzieci. Zabawy swobodne w ogrodzie lub sali.
  • Realizacja podstawy programowej w godz. od 8.00- 13.00
Ilość odsłon: 119