Wizytówka firmy: BIURO RACHUNKOWE URKANA Sp. z o.o.

Kontakt: BIURO RACHUNKOWE URKANA Sp. z o.o.
targeo
ul. Rzepichy 8/77 03-246 Warszawa
tel.kom.606 353 393
Opis firmy i działalności:

Nasza firma prowadzi działalność od 2003 roku na podstawie certyfikatu księgowego udzielonego przez Ministra Finansów.

Działalność naszego biura wyróżnia rzetelność, wszechstronność i doświadczenie w osobach wykwalifikowanych pracowników.

Podstawą działania biura jest dostarczenie merytorycznego wsparcia każdemu Klientowi niezależnie od branży, w której prowadzi swoją działalność gospodarczą i jej formy prawnej.

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Naszych Klientów. Dbamy o finanse, zachowujemy dyskrecję.

Stawiamy przede wszystkim na ludzi. Dlatego nasze biuro tworzy zespół osób z odpowiednimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem zdobytym w spółkach prawa handlowego. Dzięki takiemu podejściu pracują z nami specjaliści w zakresie księgowości i prawa podatkowego, których kompetencja gwarantuje fachową obsługę Państwa firmy.

Nasze usługi świadczymy w siedzibie biura wykorzystując najnowsze oprogramowanie systemów finansowo-księgowych.

Na specjalne życzenie istnieje możliwość prowadzenia księgowości w siedzibie Klienta.

Produkty, usługi, marki:

    Nasze usługi świadczymy dla prawie 100 podmiotów gospodarczych. Wśród nich znajdują się:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki prawa handlowego
  • stowarzyszenia
  • fundacje

    Księgowość:

  • ewidencja przychodów w formie zryczałtowanego podatku dochodowego
  • ewidencja przychodów i kosztów w formie Książki Przychodów i Rozchodów
  • prowadzenie Ksiąg Handlowych
  • ewidencja przychodów i kosztów
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  • ewidencja księgowa (księga główna, księgi pomocnicze)
  • rejestry VAT
  • sporządanie spawozdań finansowych
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • rozliczenia z ZUS
  • obsługa kadrowo - płacowa łącznie z ZUS
  • rozliczenia roczne właścicieli
  • przygotowywanie przelewów

    Obsługa kadrowo - płacowa:

  • sporządzanie list płac
  • sporządzanie deklaracji ZUS
  • sporządzanie deklaracji PFRON
  • prowadzenie teczek osobowych
  • nadzór nad dokumentacją kadrową
  • rozliczenia roczne z Urzędem Skarbowym (PIT4, PIT11,PIT8B)

    Ceny świadczonych przez nas usług uzależnione są od:

  • formy prawnej i rodzaju prowadzonej ewidencji księgowej
  • ilości dokumentów księgowych
  • stopnia trudności zagadnień księgowych

    W bieżącej pracy posługujemy się oprogramowaniem:

  • WAPRO
  • RAKS
  • ODL
 
budowadomowjednorodzinnych
KANCELARIA PRAWNA Radca Prawny Sławomir Momot Adwokat Anna Wypych Knieć
baner
WydarzeniaDodaj firmeKontaktOferty pracyRegulamin