Zgoda na pliki cookie

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić wygodę przeglądania i dostarczać informacje. Przed dalszym korzystaniem z naszej witryny zgadzasz się i akceptujesz naszą Politykę plików cookie i prywatność

STARTWydarzeniaAktualnościDodaj firmęKonkursy

Wizytówka firmy: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE nr 101

Kontakt: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE nr 101
ul. Chotomowska 3 02-345 Warszawa
targeo
tel.22 822 27 06
Opis firmy i działalności:

W przedszkolu panuje atmosfera ciepła i radości, praca odbywa się z poszanowaniem praw dziecka. Priorytetem jest zdobywanie przez dziecko wiedzy o sobie i otaczającym je świecie, nabywanie nowych umiejętności, tworzenie podstaw do rozpoczęcia nauki w szkole. Dbamy o rozwój kontaktów pomiędzy dzieckiem a rówieśnikami i pracownikami przedszkola, budujemy systemy wartości. Robimy wszystko, aby zapewnić naszym przedszkolakom wspaniałe i bogate w doświadczenia dzieciństwo.

Przedszkolaki w naszym przedszkolu uczestniczą w zajęciach plastycznych organizowanych zarówno przez nauczycielki, jak i przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne (warsztaty Labo-Odkrywcy). Dużo czasu poświęcamy także na edukację muzyczną poprzez zajęcia w grupach oraz organizację różnego rodzaju koncertów muzycznych, które pozwalają na bliski kontakt z muzyką. W przedszkolu stosujemy także techniki teatralne: wszelkiego rodzaju zabawy inscenizacyjne, drama, pantomima. Organizowane są także przedstawienia teatralne.

Produkty, usługi, marki:

Misja przedszkola:

  • Stwarzamy równe szanse edukacyjne wszystkim dzieciom, uwzględniając potrzeby środowiska.
  • Poprzez stosowanie właściwych metod pracy wychowawczo-dydaktycznej wykorzystujących naturalny potencjał rozwojowy dzieci, wyposażamy je w wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania dojrzałości szkolnej.
  • Przygotowujemy dzieci do sprostania wyzwaniom, jakie stawia przed nimi szkoła, w której rozpoczynają naukę bez stresu i w poczuciu własnej wartości.
  • Stwarzamy sytuacje wyzwalające u dzieci przeżycia skłaniające do kreatywności, wpływające na kształtowanie postaw moralnych.
  • Kształtujemy i rozwijamy postawy twórcze przedszkolaków. Wychowujemy dziecko aktywne, wrażliwe, kulturalne, radzące sobie z problemami.
  • Stwarzamy dla każdego wychowanka warunki do wszechstronnego rozwoju na miarę jego indywidualnych możliwości i potrzeb.
  • Podążamy za indywidualnym tempem rozwoju dziecka, respektując jego potrzeby, wspierając w dążeniu do samodzielności i niezależności.
  • Stwarzamy przyjazną i domową atmosferę akceptacji, wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa. Uczymy dzieci odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne i innych. Dzieci potrzebujące pomocy znajdują oparcie w nauczycielach.
  • Uczymy tolerancji, akceptacji i poszanowania odmienności każdego człowieka.
  • Uświadamiamy dzieciom przynależność do własnego kraju i Europy.
  • Jesteśmy otwarci na propozycje i opinie rodziców, zapraszamy ich do aktywnego udziału w życiu przedszkola, współpracujemy z nimi i ze środowiskiem lokalnym, co dopełnia i wzbogaca proces wychowawczo-dydaktyczny.
  • Wspieramy pogląd, że kształcenie jest procesem ciągłym, dlatego nauczyciele naszego przedszkola ustawicznie doskonalą swoją wiedzę i umiejętności.

Wszystkim podejmowanym przez nas działaniom przyświecają następujące cele:

  • Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa naszym przedszkolakom
  • Stworzenie optymalnych warunków do wszechstronnego rozwoju dzieci
  • Wspomaganie i ukierunkowanie rozwoju dzieci zgodnie z ich indywidualnym wrodzonym potencjałem i możliwościami
  • Współpraca z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych
  • Zapewnienie wychowankom specjalistycznej pomocy: logopedycznej, psychologicznej i terapeutycznej.

Aby zajęcia w naszym przedszkolu były ciekawe i aktywizowały dzieci stosujemy szereg metod pracy pedagogicznej:

  • Metoda Dobrego Startu wg Marty Bogdanowicz pozwala na stworzenie podstaw do nauki czytania i pisania, rozwija koordynację wzrokowo-ruchową, integruje funkcje psychomotoryczne
  • „Trampolina- program wychowania przedszkolnego” - kształtuje umiejętności potrzebne do rozpoczęcia nauki w szkole
  • Metoda E. Gruszczyk- Kolczyńskiej bazuje na naturalnych możliwościach dzieci i pozwala stworzyć podwaliny w zakresie edukacji matematycznej
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne to zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych, dzięki którym przedszkolaki uczą się orientować w schemacie własnego ciała i w przestrzeni, która je otacza, osiągają poczucie bezpieczeństwa i pewności siebie, pracują także nad budowaniem prawidłowych kontaktów z rówieśnikami
  • Pedagogika Zabawy pozwala na integrację dzieci, wpływa rozluźniająco lub aktywizująco, wyzwala spontaniczność i rozwija inteligencję emocjonalną dzieci.
Ilość odsłon: 87
Powrót: Ochota > przedszkola