Wizytówka firmy: BIURO RACHUNKOWE IDRIS Agnieszka Grześlak

Kontakt: BIURO RACHUNKOWE IDRIS Agnieszka Grześlak
targeo
ul. Atutowa 7 lok.2503-126 Warszawa
tel.kom.604 489 076
Opis firmy i działalności:

Prowadzone przeze mnie Biuro Rachunkowe IDRIS świadczy usługi dla małych oraz mikro przedsiębiorstw handlowych i usługowych. Swoją pomoc oferuję zarówno osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, jak również spółkom cywilnym oraz innym podmiotom prowadzącym Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów (KPiR).

Jestem absolwentką Katedry Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie z dyplomem magistra w specjalności "Finanse i rachunkowość przedsięborstwa". Posiadam blisko 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości, a od ponad 10 lat specjalizuję się również w rozliczaniu importu, eksportu oraz transakcji wewnątrzwspólnotowych.

Od 2008 roku posiadam certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów (nr 29534/2008). Dodatkowo, w celu zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa Państwa rozliczeń, działalnosć mojego biura rachunkowego ubezpieczona jest z tytułu odpowiedzialności cywilnej.

Usługi prowadzone są w sposób skomputeryzowany, przy pomocy oprogramowania firmy Asseco WAPRO - WF-KaPeR oraz Płatnik. Deklaracje podatkowe i ZUS wysyłane są elektronicznie przy pomocy podpisu elektronicznego.

Oferuję Państwu bezpośredni i bieżący kontakt przez telefon i pocztę e-mail, miłą i przyjazną atmosferę oraz elastyczne godziny pracy - również w weekendy. Zapewniam przy tym indywidualne podejście do każdego zagadnienia oraz wsparcie merytoryczne i pełną poufność informacji. Wszystko to w ramach jednej umowy i za przystępną cenę.

Na wszelkie pytania z przyjemnością odpowiem telefonicznie, e-mailowo lub podczas niezobowiązującego spotkania, w trakcie którego będę mogła poznać lepiej Państwa potrzeby i oczekiwania.

Produkty, usługi, marki:

    Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów:

  • księgowanie dokumentów do podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia
  • prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku od towarów i usług (VAT)
  • ustalanie wysokości zaliczek na poczet podatku dochodowego
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego (PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38)
  • sporządzanie i składanie drogą elektroniczną deklaracji podatkowych (PIT-4R, PIT-11, VAT-7, VAT-7K, VAT-UE)
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy
  • wyprowadzanie zaległości
  • weryfikacja poprawności dokumentacji księgowej

    Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, eksportu i importu:

  • księgowanie wewnątrzwspólnotowego nabycia / dostawy towarów i świadczenia usług
  • księgowanie faktur importowych / eksportowych
  • rozliczanie różnic kursowych
  • prowadzenie rozliczeń VAT przy transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz międzynarodowych

    Kadry i Płace:

  • sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników (w tym umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • prowadzenie akt osobowych
  • naliczanie wynagrodzeń
  • sporządzanie miesięcznych list płac pracowników
  • obsługa umów zleceń i umów o dzieło
  • sporządzanie i składanie drogą elektroniczną deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
  • sporządzanie deklaracji PIT-11

    Pozostałe usługi:

  • reprezentowanie Klientów przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • pomoc przy kompletowaniu dokumentacji księgowej i wypełnianiu formularzy do wniosków kredytowych
 
budowadomowjednorodzinnych
KANCELARIA PRAWNA Radca Prawny Sławomir Momot Adwokat Anna Wypych Knieć
baner
WydarzeniaDodaj firmeKontaktOferty pracyRegulamin